Informacja

Dodano: 05-06-2018

Zapraszamy do korzystania z ogólnodostępnych boisk wielofunkcyjnych w następujących lokalizacjach na terenie naszej Gminy

Szkoła Podstawowa w Berezce

Berezka 18; 38-610 Polańczyk tel. 13 469 20 53

Boisko wielofunkcyjne dostępne jest codziennie od godz. 15.00 do 2000, a w weekendy od 800–2000 po  wcześniejszym uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły pod nr tel. 13 469 20 53 ( w godz. 800-1500  ) i podpisaniu odpowiedniego oświadczenia przez osobę pełnoletnią zgodnie z regulaminem. Grupy zorganizowane należy zgłaszać do Dyrektora Szkoły od pn. do pt. w godz. od 8.00- 15.00 lub tel. 13 469 20 53.


Szkoła Podstawowa w Bóbrce

Bóbrka 50 ; 38-623 Uherce Mineralne tel. 13 469-18-61

Boisko wielofunkcyjne dostępne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od  1500 do 2000 po wcześniejszym uzgodnieniu  z p. Renatą Chuchla tel. 606 421 209 oraz w soboty i niedziele w godzinach od 1500 do 2100 po wcześniejszym uzgodnieniu z p. Arkadiuszem Szałajem tel. 607 178 263 i podpisaniu odpowiedniego oświadczenia przez osobę pełnoletnią zgodnie z regulaminem. Grupy zorganizowane należy zgłaszać do Dyrektora Szkoły od pn. do pt. w godz. od 8.00- 15.00 lub tel. 604 624 479.


Szkoła Podstawowa w Wołkowyi

ul. Szkolna 7; 38-610 Polańczyk tel. 13 469 25 32

Boisko wielofunkcyjne dostępne jest w następujące dni tygodnia: wtorek, czwartek, piątek od godziny 15.30-19.50 po wcześniejszym uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły pod nr tel. 13 469 25 32 w godz. 800-1500 i podpisaniu odpowiedniego oświadczenia przez osobę pełnoletnią zgodnie z regulaminem. Osoba odpowiedzialna ze strony szkoły Pani Renata Błażejewska. Grupy zorganizowane należy zgłaszać do Dyrektora Szkoły od pn. do pt. w godz. od 8.00- 15.00 tel. 13 469 25 32.

 

Wybory Samorządowe 2024

Konsultacje społeczne

Mobilny harmonogram odbioru odpadów

Harmonogram odbioru odpadów na 2024 rok

Ankieta NIK w sprawie funkcjonowania posterunku Policji

Najwyższa Izba Kontroli zwraca się do Państwa z uprzejmą prośbą o udzielenia wsparcia w realizacji celów prowadzonej przez NIK kontroli planowej nr P/23/029 „Funkcjonowanie posterunków Policji”.

Czynności kontrolne wykonywane są w okresie od czerwca do października 2023 r. i obejmują m.in. badanie świadomości i satysfakcji mieszkańców w związku z działającym na terenie gminy posterunkiem Policji, a także ich osobistych doświadczeń w kontakcie z policjantami oraz poczucia bezpieczeństwa. Dla uzupełnienia badanego obszaru chcemy prosić mieszkańców Państwa gminy o podzielenie się z NIK swoimi doświadczeniami i oceną sytuacji.

W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety na stronie:

Link do ankiety

Zapewniamy Państwa jednocześnie, że ankieta jest w pełni anonimowa, a jej wyniki zostaną wykorzystane i zaprezentowane wyłącznie w formie zbiorczych zestawień.
Termin wypełniania ankiety upływa w dniu 15 października 2023 r.

Film promocyjny „Woda Karpat”

Biuletyn Informacyjny Urzędu Gminy Solina 2022

Wniosek o wypłatę dodatku węglowego


UWAGA!!! NOWY NUMER RACHUNKU BANKOWEGO


Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych
94 8621 0007 2001 0009 1734 0001



Kalendarz wydarzeń

[calendar mini=true]

Starsza wersja strony

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress