Ogłoszenie

Dodano: 23-11-2021

OGŁOSZENIE

Z uwagi na pogarszającą się sytuację epidemiczną na terenie całej Gminy Solina, od dnia 24.11.2021 r. ograniczona zostaje bezpośrednia obsługa petentów w Urzędzie Gminy Solina z/s w Polańczyku.

W przypadku spraw wymagających osobistej obecności petenta, wizyta w Urzędzie możliwa będzie wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym uzgodnieniu terminu.

Bardzo prosimy o załatwianie spraw niewymagających  osobistej obecności w Urzędzie telefonicznie, e-mailowo, pocztą tradycyjną bądź przez ePUAP.

Dane kontaktowe:

 – telefon: (13) 469 21 18

– email: urzad@esolina.pl

e-PUAP adres skrytki: e7x86jt5md

Mobilny harmonogram odbioru odpadów

Harmonogram odbioru odpadów na 2023 rok

Film promocyjny „Woda Karpat”

Biuletyn Informacyjny Urzędu Gminy Solina 2022

Wniosek o wypłatę dodatku węglowego


UWAGA!!! NOWY NUMER RACHUNKU BANKOWEGO


Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych
94 8621 0007 2001 0009 1734 0001



Kalendarz wydarzeń

[calendar mini=true]

Starsza wersja strony

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress