e-Doręczenia dla przedsiębiorców

Dodano: 10-07-2025

e-Doręczenia dla przedsiębiorców

Terminy dla firm z CEIDG

CEIDG kiedy trzeba mieć adres do e-Doręczeń jak to zrobić
przedsiębiorcy zarejestrowani do 31.12.2024 od 1.10.2026
przedsiębiorcy zarejestrowani do 31.12.2024, którzy złożą wniosek o aktualizację wpisu w CEIDG po 30.06.2025 w momencie składania wniosku o aktualizację wpisu w CEIDG
przedsiębiorcy rejestrujący się od 1.01.2025 w momencie rejestracji działalności w CEIDG

Pamiętaj
• Przedsiębiorcy zarejestrowani w CEIDG do 31 grudnia 2024 roku mają możliwość złożenia wniosku o utworzenie adresu do e-Doręczeń we wniosku o zmianę wpisu w CEIDG już od 1 stycznia 2025 roku.
• Od 1 lipca 2025 roku przedsiębiorca, który zmienia swój wpis w CEIDG, ma obowiązek podania danych do utworzenia adresu do e-Doręczeń we wniosku o zmianę wpisu.
Jak aktywować adres i skrzynkę na Biznes.gov.pl
Po utworzeniu adresu do e-Doręczeń otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcją jak aktywować adres i skrzynkę doręczeń.
Dopiero po aktywacji adres do e-Doręczeń jest wpisywany do BAE. Aktywacja jest też niezbędna, aby zacząć korzystać z usługi – odbierać i wysyłać wiadomości ze skrzynki
w Koncie Przedsiębiorcy na Biznes.gov.pl.

Uchwały dotyczące ciszy nocnej

Uchwały dotyczące opłaty uzdrowiskowej oraz miejscowej

Interreg

Projekty dofinansowane ze środków UE

Komunikaty PGE o planowanych wyłączeniach

Wybory Sołeckie 2024

Wybory Samorządowe 2024

Konsultacje społeczne

Mobilny harmonogram odbioru odpadów

Harmonogram odbioru odpadów na 2025 rok

Film promocyjny „Woda Karpat”

Biuletyn Informacyjny Urzędu Gminy Solina 2022

Wniosek o wypłatę dodatku węglowego

Ankieta NIK w sprawie funkcjonowania posterunku Policji

Najwyższa Izba Kontroli zwraca się do Państwa z uprzejmą prośbą o udzielenia wsparcia w realizacji celów prowadzonej przez NIK kontroli planowej nr P/23/029 „Funkcjonowanie posterunków Policji”.

Czynności kontrolne wykonywane są w okresie od czerwca do października 2023 r. i obejmują m.in. badanie świadomości i satysfakcji mieszkańców w związku z działającym na terenie gminy posterunkiem Policji, a także ich osobistych doświadczeń w kontakcie z policjantami oraz poczucia bezpieczeństwa. Dla uzupełnienia badanego obszaru chcemy prosić mieszkańców Państwa gminy o podzielenie się z NIK swoimi doświadczeniami i oceną sytuacji.

W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety na stronie:

Link do ankiety

Zapewniamy Państwa jednocześnie, że ankieta jest w pełni anonimowa, a jej wyniki zostaną wykorzystane i zaprezentowane wyłącznie w formie zbiorczych zestawień.
Termin wypełniania ankiety upływa w dniu 15 października 2023 r.


UWAGA!!! NOWY NUMER RACHUNKU BANKOWEGO


Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych
94 8621 0007 2001 0009 1734 0001



Kalendarz wydarzeń

[calendar mini=true]

Starsza wersja strony

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress