INFORMACJA

Dodano: 14-03-2022

W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa
(Dz. U z 2022 r., poz. 583) Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku informuję, że:

  1. zgłoszenia dzieci w wieku szkolnym w celu umożliwienia realizacji obowiązku szkolnego dokonywane są bezpośrednio u Dyrektorów placówek oświatowych na terenie Gminy Solina:

– Szkoła Podstawowa w Berezce: tel. (13) 469 20 53

– Szkolą Podstawowa w Bóbrce: tel.: (13) 469 18 61

– Szkoła Podstawowa w Myczkowcach: tel.: (13) 461 80 19

– Zespół Szkolno-Przedszkolny w Myczkowie: tel.: (13) 469 20 05

– Zespół Szkół i Placówek w Wołkowyi: tel.: (13) 469 25 32

– Szkoła Podstawowa w Zawozie: tel.: (13) 469 25 02

– Publiczne Przedszkole w Bukowcu: tel. (13) 470 36 86

Zgłoszenia rozpatrywane będą do osiągnięcia maksymalnej przewidzianej przepisami ilości  uczniów w funkcjonujących ogólnodostępnych oddziałach.

Zgłoszenia, o którym mowa wyżej, należy dokonać po wcześniejszym uzyskaniu numeru PESEL,

  1. od dnia 16.03.2022 r. w Urzędzie Gminy Solina z/s w Polańczyku rozpocznie się przyjmowanie wniosków o nadanie numeru PESEL obywatelom Ukrainy. Organ Gminy potwierdza tożsamość na podstawie następujących dokumentów: dokument podróży, Karty Polaka lub inny dokument ze zdjęciem, umożliwiający ustalenie tożsamości, a w przypadku osób, które nie ukończyły 18 roku życia również dokument potwierdzający urodzenie.

Możliwa jest również weryfikacja tożsamości na podstawie dokumentu unieważnionego, jeśli umożliwia on ustalenie tożsamości danej osoby.

W celu usprawnienia obsługi petentów informujemy, że wniosek o nadanie numeru PESEL do wcześniejszego uzupełnienia zawartych danych, pobrać można w siedzibie Urzędu Gminy lub pod wskazanym adresem:

LINK DO FORMULARZA

 

W trakcie realizacji wskazanych czynności należy przestrzegać wszystkich obowiązujących obostrzeń sanitarnych.

Projekty dofinansowane ze środków UE

Komunikaty PGE o planowanych wyłączeniach

Wybory Sołeckie 2024

Wybory Samorządowe 2024

Konsultacje społeczne

Mobilny harmonogram odbioru odpadów

Harmonogram odbioru odpadów na 2024 rok

Film promocyjny „Woda Karpat”

Biuletyn Informacyjny Urzędu Gminy Solina 2022

Wniosek o wypłatę dodatku węglowego

Ankieta NIK w sprawie funkcjonowania posterunku Policji

Najwyższa Izba Kontroli zwraca się do Państwa z uprzejmą prośbą o udzielenia wsparcia w realizacji celów prowadzonej przez NIK kontroli planowej nr P/23/029 „Funkcjonowanie posterunków Policji”.

Czynności kontrolne wykonywane są w okresie od czerwca do października 2023 r. i obejmują m.in. badanie świadomości i satysfakcji mieszkańców w związku z działającym na terenie gminy posterunkiem Policji, a także ich osobistych doświadczeń w kontakcie z policjantami oraz poczucia bezpieczeństwa. Dla uzupełnienia badanego obszaru chcemy prosić mieszkańców Państwa gminy o podzielenie się z NIK swoimi doświadczeniami i oceną sytuacji.

W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety na stronie:

Link do ankiety

Zapewniamy Państwa jednocześnie, że ankieta jest w pełni anonimowa, a jej wyniki zostaną wykorzystane i zaprezentowane wyłącznie w formie zbiorczych zestawień.
Termin wypełniania ankiety upływa w dniu 15 października 2023 r.


UWAGA!!! NOWY NUMER RACHUNKU BANKOWEGO


Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych
94 8621 0007 2001 0009 1734 0001



Kalendarz wydarzeń

[calendar mini=true]

Starsza wersja strony

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress