Ogłoszenie

Dodano: 10-11-2022

W związku z przystąpieniem przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie do opracowania programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania
pn.:
„Rozbudowa drogi Wojewódzkiej nr 894 Lesko – Hoczew – Wołkowyja – Czarna na odcinku Polańczyk – Wołkowyja”,
Wójt Gminy Solina przekazuje celem zapoznania się z planowanymi rozwiązaniami dla w/w zadania. Ewentualne uwagi co do planowanych rozwiązań należy wnosić do Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku na piśmie do dnia 14.11.2022 r.

Wójt Gminy Solina
Adam Piątkowski

Sesja Rady Gminy Solina

Dodano: 10-11-2022

Ogłoszenie o zwołaniu na dzień 15 listopada 2022 roku sesji Rady Gminy Solina

Projekt Programu współpracy Gminy Solina z organizacjami pozarządowymi na rok 2023

Dodano: 04-11-2022

Wójt Gminy Solina w załączeniu do niniejszego pisma przesyła Państwu, celem konsultacji, projekt Programu współpracy Gminy Solina z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2023 rok, stanowiący załącznik do projektu uchwały Rady Gminy Solina.

Sesja Rady Gminy Solina

Dodano: 26-10-2022

Ogłoszenie o zwołaniu na dzień 28 października 2022 roku nadzwyczajnej sesji Rady Gminy Solina

Informacja

Dodano: 24-10-2022

Informacja

Dodano: 17-10-2022

w sprawie umożliwienia zakupu węgla w Gminie Solina

Obwieszczenie Wójta Gminy Solina

Dodano: 13-10-2022

z dnia 12 października 2022 r. o planowanych polowaniach na terenie Gminy Solina przez Koło Łowieckie ŻBIK

Projekty dofinansowane ze środków UE

Komunikaty PGE o planowanych wyłączeniach

Wybory Sołeckie 2024

Wybory Samorządowe 2024

Konsultacje społeczne

Mobilny harmonogram odbioru odpadów

Harmonogram odbioru odpadów na 2024 rok

Film promocyjny „Woda Karpat”

Biuletyn Informacyjny Urzędu Gminy Solina 2022

Wniosek o wypłatę dodatku węglowego

Ankieta NIK w sprawie funkcjonowania posterunku Policji

Najwyższa Izba Kontroli zwraca się do Państwa z uprzejmą prośbą o udzielenia wsparcia w realizacji celów prowadzonej przez NIK kontroli planowej nr P/23/029 „Funkcjonowanie posterunków Policji”.

Czynności kontrolne wykonywane są w okresie od czerwca do października 2023 r. i obejmują m.in. badanie świadomości i satysfakcji mieszkańców w związku z działającym na terenie gminy posterunkiem Policji, a także ich osobistych doświadczeń w kontakcie z policjantami oraz poczucia bezpieczeństwa. Dla uzupełnienia badanego obszaru chcemy prosić mieszkańców Państwa gminy o podzielenie się z NIK swoimi doświadczeniami i oceną sytuacji.

W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety na stronie:

Link do ankiety

Zapewniamy Państwa jednocześnie, że ankieta jest w pełni anonimowa, a jej wyniki zostaną wykorzystane i zaprezentowane wyłącznie w formie zbiorczych zestawień.
Termin wypełniania ankiety upływa w dniu 15 października 2023 r.


UWAGA!!! NOWY NUMER RACHUNKU BANKOWEGO


Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych
94 8621 0007 2001 0009 1734 0001



Kalendarz wydarzeń

[calendar mini=true]

Starsza wersja strony

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Powered by WordPress Popup