Ogłoszenie Wójta Gminy Solina w sprawie konsultacji społecznych dotyczących projektu Strategii Rozwoju Gminy Solina na lata 2022-2031

Na podstawie art. 30 ust 1 i art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1372), art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1057) oraz zgodnie z Uchwałą nr LX/413/21 Rady Gminy Solina z dnia 28.07.2021r. w sprawie przystąpienia do opracowania „Strategii Rozwoju Gminy Solina na lata 2022-2031” oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii, w tym trybu konsultacji,

Wójt Gminy Solina informuje o rozpoczęciu konsultacji społecznych dot. projektu Strategii Rozwoju Gminy Solina na lata 2022-2031.

Konsultacje społeczne dokumentu prowadzone będą w terminie: od 5 kwietnia 2022 roku do
11 maja 2022 roku.

Uwagi można składać:

w formie pisemnej poprzez:
formularz uwag (pisemny) – dostępny do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku, w serwisie informacyjnym Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku www.esolina.pl oraz w Sekretariacie Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku,
który należy przesłać na adres mailowy: urzad@esolina.pl lub pocztą na adres: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku, 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska 2, lub dostarczyć do Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku, 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska 2;

formularz uwag on-line – udostępniony w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku oraz w serwisie informacyjnym Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku www.esolina.pl
ustnie oraz pisemne podczas spotkań/ dyżurów konsultacyjnych, które odbędą się:
22 kwietnia 2022 r. w godzinach 9:00-12:00 w Urzędzie Gminy Solina z/s w Polańczyku w formie zbierania uwag (ustnych lub pisemnych) do protokołu w trakcie dyżuru konsultacyjnego);

6 maja 2022 r. w godzinach 10:00-11:30 w Urzędzie Gminy Solina z/s w Polańczyku w formie otwartego spotkania konsultacyjnego z mieszkańcami.
Osoby zainteresowane uczestnictwem w spotkaniu są proszone o zgłoszenie chęci uczestnictwa za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: urząd@esolina.pl w terminie do 29.04.2022 r. Osoby, które zgłoszą się na spotkanie otrzymają zwrotnie na adres swojej poczty zaproszenie do uczestnictwa w spotkaniu.

Konsultacje są prowadzone z mieszkańcami Gminy Solina, z lokalnymi partnerami społecznymi
i gospodarczymi, z sąsiednimi gminami, oraz z właściwym Dyrektorem Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej.

Celem konsultacji jest poznanie opinii, zebranie uwag i propozycji zmian w zakresie projektu strategii.

Projekt Strategii, formularz składania uwag i szczegółowe informacje znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Gminy Solina, jako załączniki do niniejszej informacji.

Po zakończeniu konsultacji sporządzone zostanie sprawozdanie z ich przebiegu i wyników, zawierające w szczególności ustosunkowanie się do zgłoszonych uwag. Sprawozdanie zostanie zamieszczone na stronie internetowej i BIP Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku.

Projekt Strategii Rozwoju Gminy Solina na lata 2022-2031 – plik typu pdf

Diagnoza sytuacji przestrzennej gospodarczej i społecznej Gminy – plik typu pdf

Raport z badań ankietowych – plik typu pdf

Formularz zgłaszania uwag do projektu Strategii Rozwoju Gminy – plik typu doc

Projekty dofinansowane ze środków UE

Wybory Sołeckie 2024

Wybory Samorządowe 2024

Konsultacje społeczne

Mobilny harmonogram odbioru odpadów

Harmonogram odbioru odpadów na 2024 rok

Film promocyjny „Woda Karpat”

Biuletyn Informacyjny Urzędu Gminy Solina 2022

Wniosek o wypłatę dodatku węglowego

Ankieta NIK w sprawie funkcjonowania posterunku Policji

Najwyższa Izba Kontroli zwraca się do Państwa z uprzejmą prośbą o udzielenia wsparcia w realizacji celów prowadzonej przez NIK kontroli planowej nr P/23/029 „Funkcjonowanie posterunków Policji”.

Czynności kontrolne wykonywane są w okresie od czerwca do października 2023 r. i obejmują m.in. badanie świadomości i satysfakcji mieszkańców w związku z działającym na terenie gminy posterunkiem Policji, a także ich osobistych doświadczeń w kontakcie z policjantami oraz poczucia bezpieczeństwa. Dla uzupełnienia badanego obszaru chcemy prosić mieszkańców Państwa gminy o podzielenie się z NIK swoimi doświadczeniami i oceną sytuacji.

W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety na stronie:

Link do ankiety

Zapewniamy Państwa jednocześnie, że ankieta jest w pełni anonimowa, a jej wyniki zostaną wykorzystane i zaprezentowane wyłącznie w formie zbiorczych zestawień.
Termin wypełniania ankiety upływa w dniu 15 października 2023 r.


UWAGA!!! NOWY NUMER RACHUNKU BANKOWEGO


Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych
94 8621 0007 2001 0009 1734 0001



Kalendarz wydarzeń

[calendar mini=true]

Starsza wersja strony

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress