Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Solina do roku 2030

Dodano: 15-07-2022

Wójt Gminy Solina przedkłada do konsultacji społecznych dokument pod nazwą: „Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Solina do roku 2030”.

Konsultacje będą trwały w terminie: od 14 lipca 2022 r. do 7 sierpnia 2022 r. Mieszkańcy Gminy Solina mogą zgłaszać uwagi do całego projektu przedstawionego dokumentu.

Proponowane są następujące formy zgłaszania uwag:

a) w wersji papierowej – osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Solina
z/s w Polańczyku, ul. Wiejska 2, 38-610 Polańczyk (od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30 – 15:30).

b) drogą korespondencyjną na adres:

Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku, ul. Wiejska 2, 38-610 Polańczyk

Dodatkowo informujemy, że zgodnie z art. 48 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Gmina Solina złożyła wnioski do: Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie oraz Podkarpackiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Rzeszowie o odstąpienie od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla przedmiotowego dokumentu pod nazwą: „Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Solina do 2030 roku”.

Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Solina do roku 2030 – link do dokumentu – plik typu pdf

Projekty dofinansowane ze środków UE

Wybory Sołeckie 2024

Wybory Samorządowe 2024

Konsultacje społeczne

Mobilny harmonogram odbioru odpadów

Harmonogram odbioru odpadów na 2024 rok

Film promocyjny „Woda Karpat”

Biuletyn Informacyjny Urzędu Gminy Solina 2022

Wniosek o wypłatę dodatku węglowego

Ankieta NIK w sprawie funkcjonowania posterunku Policji

Najwyższa Izba Kontroli zwraca się do Państwa z uprzejmą prośbą o udzielenia wsparcia w realizacji celów prowadzonej przez NIK kontroli planowej nr P/23/029 „Funkcjonowanie posterunków Policji”.

Czynności kontrolne wykonywane są w okresie od czerwca do października 2023 r. i obejmują m.in. badanie świadomości i satysfakcji mieszkańców w związku z działającym na terenie gminy posterunkiem Policji, a także ich osobistych doświadczeń w kontakcie z policjantami oraz poczucia bezpieczeństwa. Dla uzupełnienia badanego obszaru chcemy prosić mieszkańców Państwa gminy o podzielenie się z NIK swoimi doświadczeniami i oceną sytuacji.

W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety na stronie:

Link do ankiety

Zapewniamy Państwa jednocześnie, że ankieta jest w pełni anonimowa, a jej wyniki zostaną wykorzystane i zaprezentowane wyłącznie w formie zbiorczych zestawień.
Termin wypełniania ankiety upływa w dniu 15 października 2023 r.


UWAGA!!! NOWY NUMER RACHUNKU BANKOWEGO


Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych
94 8621 0007 2001 0009 1734 0001



Kalendarz wydarzeń

[calendar mini=true]

Starsza wersja strony

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress