Spotkanie dotyczące możliwości pozyskania środków UE na rozwój przedsiębiorstw

Dodano: 01-06-2023

   

ZAPROSZENIE NA SPOTKANIE

 

Wójt Gminy Solina  zaprasza na spotkanie dotyczące możliwości pozyskania środków UE na rozwój przedsiębiorstw, szczególnie działających na terenie Gminy Solina.

Rozumiejąc sytuację przedsiębiorców,  a także doceniając ogromny  wkład w rozwój naszej Gminy, zorganizowane zostało spotkanie informacyjne o możliwościach  pozyskania środków UE, które mogą stanowić wsparcie  w prowadzonej działalności oraz rozwoju firmy.

Gościem  spotkania będzie Pan Ryszard Irzyk, projekt menadżer,  posiadający ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie pozyskiwania funduszy oraz realizacji projektów, który jest ekspertem w Centrum Innowacji Miejskich – Urban Lab Rzeszów.

W trakcie spotkania przedstawione zostaną informacje o możliwościach pozyskiwania środków,  a także o skutecznych  narzędziach  ich wyszukiwania.

Zaprezentowane zostaną również  informacje o szczegółach trzech trwających aktualnie naborów:

  1. Inwestycje na rozwój działalności gospodarczej, w tym na rozwój turystyki
  2. Inwestycje w modernizację posiadanej infrastruktury w celu ograniczenia zużycia energii
  3. Projekty badawczo-rozwojowe

Spotkanie odbędzie się dnia 06.06.2023r. (wtorek) od godz. 1000 do 1200 w Świetlicy Wiejskiej w Polańczyku, ul. Bieszczadzka 18.

Dodatkowo po spotkaniu będzie również możliwość indywidualnej rozmowy
i konsultacji z prowadzącym ekspertem.

 

Wójt Gminy Solina

Adam Piątkowski

Projekty dofinansowane ze środków UE

Komunikaty PGE o planowanych wyłączeniach

Wybory Sołeckie 2024

Wybory Samorządowe 2024

Konsultacje społeczne

Mobilny harmonogram odbioru odpadów

Harmonogram odbioru odpadów na 2024 rok

Film promocyjny „Woda Karpat”

Biuletyn Informacyjny Urzędu Gminy Solina 2022

Wniosek o wypłatę dodatku węglowego

Ankieta NIK w sprawie funkcjonowania posterunku Policji

Najwyższa Izba Kontroli zwraca się do Państwa z uprzejmą prośbą o udzielenia wsparcia w realizacji celów prowadzonej przez NIK kontroli planowej nr P/23/029 „Funkcjonowanie posterunków Policji”.

Czynności kontrolne wykonywane są w okresie od czerwca do października 2023 r. i obejmują m.in. badanie świadomości i satysfakcji mieszkańców w związku z działającym na terenie gminy posterunkiem Policji, a także ich osobistych doświadczeń w kontakcie z policjantami oraz poczucia bezpieczeństwa. Dla uzupełnienia badanego obszaru chcemy prosić mieszkańców Państwa gminy o podzielenie się z NIK swoimi doświadczeniami i oceną sytuacji.

W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety na stronie:

Link do ankiety

Zapewniamy Państwa jednocześnie, że ankieta jest w pełni anonimowa, a jej wyniki zostaną wykorzystane i zaprezentowane wyłącznie w formie zbiorczych zestawień.
Termin wypełniania ankiety upływa w dniu 15 października 2023 r.


UWAGA!!! NOWY NUMER RACHUNKU BANKOWEGO


Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych
94 8621 0007 2001 0009 1734 0001



Kalendarz wydarzeń

[calendar mini=true]

Starsza wersja strony

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress