Ogłoszenie o przetargach pisemnych, nieograniczonych na najem nieruchomości

Dodano: 19-04-2022

Wójt Gminy Solina ogłasza przetargi pisemne, nieograniczone na najem nieruchomości


Przetargi
na nieruchomości stanowiące własność Gminy Solina
przeznaczone do oddania w najem
Informacja o wyniku postępowania przetargowego pisemnego na najem nieruchomości „Szalety publiczne w Polańczyku – Cypel na części działki Nr 31/15”

Informacja o wyniku postępowań przetargowych pisemnych na najem nieruchomości położonych w Gminy Solina

REGULAMIN PRZEPROWADZANIA PRZETARGÓW

na oddanie w dzierżawę/najem na okres powyżej 3 miesięcy do 3 lat nieruchomości stanowiących własność Gminy Solina

Lp Przetarg pisemny nieograniczony Data ogłoszenia
1
Parking w Solinie na części działki Nr 221/11

Ogłoszenie o przetargu
Załączniki do ogłoszenia
28.03.2022
2 Nieruchomość w m-ci Solina Góra Jawor w której skład wchodzą: trzy parkingi wraz z szaletami publicznymi

Ogłoszenie o przetargu
Załączniki do ogłoszenia
28.03.2022
3 Nieruchomość w m-ci Polańczyk przy ul. Zdrojowej 46, w którego skład wchodzą: dwa parkingi z wjazdem o powierzchni łącznej 551,50 m2, korty tenisowe z trybunami o łącznej powierzchni 1215,60 m2, budynek socjalny wraz z szaletami o powierzchni 86,61 m2.

Ogłoszenie o przetargu
Załączniki do ogłoszenia
28.03.2022
4 Budynek sanitariatów ogólnodostępnych w miejscowości Polańczyk, na części działki nr 109/1

Ogłoszenie o przetargu
Załączniki do ogłoszenia
28.03.2022
5 Szalety publiczne w Polańczyku – Cypel na części działki Nr 31/15

Ogłoszenie o przetargu
Załączniki do ogłoszenia
28.03.2022
6 Budynek kontenerowy sanitariatów ogólnodostępnych w miejscowości Polańczyk, na części działki nr 296/2

Ogłoszenie o przetargu
Załączniki do ogłoszenia
28.03.2022

Wybory Samorządowe 2024

Konsultacje społeczne

Mobilny harmonogram odbioru odpadów

Harmonogram odbioru odpadów na 2024 rok

Film promocyjny „Woda Karpat”

Biuletyn Informacyjny Urzędu Gminy Solina 2022

Wniosek o wypłatę dodatku węglowego

Ankieta NIK w sprawie funkcjonowania posterunku Policji

Najwyższa Izba Kontroli zwraca się do Państwa z uprzejmą prośbą o udzielenia wsparcia w realizacji celów prowadzonej przez NIK kontroli planowej nr P/23/029 „Funkcjonowanie posterunków Policji”.

Czynności kontrolne wykonywane są w okresie od czerwca do października 2023 r. i obejmują m.in. badanie świadomości i satysfakcji mieszkańców w związku z działającym na terenie gminy posterunkiem Policji, a także ich osobistych doświadczeń w kontakcie z policjantami oraz poczucia bezpieczeństwa. Dla uzupełnienia badanego obszaru chcemy prosić mieszkańców Państwa gminy o podzielenie się z NIK swoimi doświadczeniami i oceną sytuacji.

W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety na stronie:

Link do ankiety

Zapewniamy Państwa jednocześnie, że ankieta jest w pełni anonimowa, a jej wyniki zostaną wykorzystane i zaprezentowane wyłącznie w formie zbiorczych zestawień.
Termin wypełniania ankiety upływa w dniu 15 października 2023 r.


UWAGA!!! NOWY NUMER RACHUNKU BANKOWEGO


Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych
94 8621 0007 2001 0009 1734 0001



Kalendarz wydarzeń

[calendar mini=true]

Starsza wersja strony

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress