Zapytanie ofertowe

Dodano: 10-05-2024

Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia NMP w Berezce, Berezka 41 B, 38-610 Polańczyk zaprasza do złożenia oferty na realizację inwestycji pn. „Konserwacja i restauracja polichromii w zabytkowej cerkwi w Bereżnicy Wyżnej”.

Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

Informacja o wyniku postępowania Data publikacji:
17-05-2024
Zapytanie ofertowe Data publikacji:
10-05-2024
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy Data publikacji:
10-05-2024
Załącznik nr 2 – Wykaz robót Data publikacji:
10-05-2024
Załącznik nr 3 – Wykaz osób Data publikacji:
10-05-2024
Załącznik nr 4 – Wzór umowy Data publikacji:
10-05-2024
Załącznik nr 5 – Dokumentacja projektowa Data publikacji:
10-05-2024

Ogłoszenie o przetargu

Dodano: 16-03-2023

Wójt Gminy Solina ogłasza przetarg nieograniczony na najem nieruchomości: „Szalety publiczne w Solinie – Góra Jawor na działce Nr 482/16”

Informacja o wyniku postępowania Data publikacji:
27-03-2023
Ogłoszenie o przetargu Data publikacji:
16-03-2023
Wzór umowy Data publikacji:
16-03-2023

 

Ogłoszenie o przetargu ofertowym

Dodano: 10-01-2023

na sprzedaż drewna tartacznego

Ogłoszenie o przetargu ofertowym

Dodano: 29-11-2022

na sprzedaż drewna tartacznego

Ogłoszenie o przetargu ofertowym

Dodano: 20-09-2022

na sprzedaż drewna tartacznego

Ogłoszenie o przetargu ofertowym

Dodano: 18-07-2022

na sprzedaż drewna tartacznego

Projekty dofinansowane ze środków UE

Komunikaty PGE o planowanych wyłączeniach

Wybory Sołeckie 2024

Wybory Samorządowe 2024

Konsultacje społeczne

Mobilny harmonogram odbioru odpadów

Harmonogram odbioru odpadów na 2024 rok

Film promocyjny „Woda Karpat”

Biuletyn Informacyjny Urzędu Gminy Solina 2022

Wniosek o wypłatę dodatku węglowego

Ankieta NIK w sprawie funkcjonowania posterunku Policji

Najwyższa Izba Kontroli zwraca się do Państwa z uprzejmą prośbą o udzielenia wsparcia w realizacji celów prowadzonej przez NIK kontroli planowej nr P/23/029 „Funkcjonowanie posterunków Policji”.

Czynności kontrolne wykonywane są w okresie od czerwca do października 2023 r. i obejmują m.in. badanie świadomości i satysfakcji mieszkańców w związku z działającym na terenie gminy posterunkiem Policji, a także ich osobistych doświadczeń w kontakcie z policjantami oraz poczucia bezpieczeństwa. Dla uzupełnienia badanego obszaru chcemy prosić mieszkańców Państwa gminy o podzielenie się z NIK swoimi doświadczeniami i oceną sytuacji.

W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety na stronie:

Link do ankiety

Zapewniamy Państwa jednocześnie, że ankieta jest w pełni anonimowa, a jej wyniki zostaną wykorzystane i zaprezentowane wyłącznie w formie zbiorczych zestawień.
Termin wypełniania ankiety upływa w dniu 15 października 2023 r.


UWAGA!!! NOWY NUMER RACHUNKU BANKOWEGO


Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych
94 8621 0007 2001 0009 1734 0001



Kalendarz wydarzeń

[calendar mini=true]

Starsza wersja strony

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress